We used to be friends

2011-01-09 @ 20:32:33   isabelle

såhär cool var man i london.
hey. idag har jag varit och jobbat. det var faktiskt ganksa kul idag. det gick snabbt med. och jag brände mig inte en enda gång. elit ju. fast fick massa små skärsår från något :S lite wierd... aja, dom försivnner. annars har jag inte gjort så mycket idag. kollat nya desperate housewives avsnittet. och chillar. vill att man film ska bli klar så jag kan kolla på den. annars förtillfället är jag ganska äcklad. inget att gå in på men ja. usch.

imon är det ju skola igen -.- bajs på det. men jag slutar halv tolv så det är ganska chill om man säger så. får se vad jag gör senare under dagen. just nu lyssnar jag på oskar linnros och blir ännu mer taggad på Siesta :D:D åååh, ska bli askul!!! är astaggad redan nu. hoppas nästa bandsläpp blir sjuke.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback