Vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här

2011-01-06 @ 14:33:34   people


hey. blev att man gick ut igen igår. skulle inte gjort det egentligen. men ah, det blev så. var ganksa kul. träffad lite roliga människor och såå typ. kände lite bitchig där ett tag men det är sånt om händer. haha. gick hem sen i kylan. seriöst, fett kallt. så asnajs när man kom hem och la sig under täcket.

jag blev väckt kl ett idag, var sjukt trött. kunde typ inte somna igår. bajs. men nu har jag duschat och så och sen ska jag vara med tina! får se vad vi hittar på. åh nej bajs. hon har lite av mitt smink hemma hos henne. aja ag får fixa det med det jag har hemma. bajsbajsbajsbajsbajs.
Puss

Kommentarer
Thiilda:

Hahaa, det var kulkulkul!

2011-01-07 @ 12:31:44
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback