Det kommer aldrig nånsin vara perfekt

2011-01-24 @ 16:47:21   people

bilder från i fredags som jag hittade nu.
hey. ett tag sen man skrev då. men jaja. i fredags var jag i göteborg med bordern min. gick runt och chillade och sen tog vi en fika i haga. möööjs. en cheese också... heeh. menmen. hämtade mirre på vägen hem så gick vi till mig. lagade mat och så och sen kom olivia och åt med oss. sen kom också alice och joinade oss. gjorde oss i ordining och lite så. sen stack vi på fest tyyyyyyp. hade jätte trevligt :D mirre sov här med.

på lördagen var vi sega och gick upp ganska sent. men på kvällen stack jag hem till olivia och åt glass, jumboostbågar, superchips och cola! gamksa värt. spelade xbox med. fett najsigt. asså dom ostbågarna var sjuke. måste köpa sånna snart igen asså. helt galet.

Igår var jag och jobbade. gick ganksa snabbt men mådde helt konsitgt. vet inte varför... menmen. det gick över sen. sen var jag bara trött och död. mirre kom förbi senare också. skulle gått på promanad men det blev inte så. chillade hemma istället. drack te och lite så va.

Jag älskar verkligen måndagar i skolan. eller börjar la lite tidigt men ändå. börjar 8.10 och slutar 9.50. den är inte alls fel. så väntade i tjugo minuter på bessi så gick vi till willys och köpte våfflor och grädde och chokladgrädde. det var fett. sjukt gott. nu ska la jag börja på min fucking novell som jag inte orkar göra. men lika braaaaaa. vill till stan och köpa kläder. lön imon. yes.
mirre, kolla rubriken.
Puss

Kommentarer
Peter:

-.- hahahaehehöhöaha bögen är shnögg.....:D

2011-01-24 @ 22:31:43
OLIVIA - FOTOBLOGG:

det var den fulaste bilden issa xD

2011-01-26 @ 23:29:08
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/
OLIVIA - FOTOBLOGG:

asså den helgen va sjukt värd!:D

2011-01-26 @ 23:30:37
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/
Thiilda:

JAG HATAR MÅNDAGAR!

2011-01-27 @ 22:23:12
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback