This time we're not giving up

2011-01-26 @ 10:27:27   isabelle


hey. Nu har ag nyss druckigt upp mitt kaffe och ätit upp min frukost. ska gå och göra mig i ordning nu tänkte jag. börjar om typ en timma. fett najs med sovmorgon idag. jag gillar det. åh fast nu börjar ju våra bästa år... måste stänga av det nu annars kommer jag fastna. det är ju seriöst det sämsta ag har sett men det är något med det som gör att man måste titta. brukar kolla på det med mamma... hahaa. lite mobbat. hatar bara att dom bytar skårdespelare hela tiden. shawn är till exempel fett ful nu. jaja. nu ska jag hitta något att ha på mig. kommer ta ett tag...
Puss

Kommentarer
OLIVIA - FOTOBLOGG:

snygg.

2011-01-26 @ 23:30:54
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback