This is hardcore

2011-01-24 @ 22:50:40   isabelle

ehehehehe.
hey. nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik. sen så har jag cirka 1 timma och en kvart på mig att skriva klart min novell. och renskriva. men det klarar jag. hoppas jag... jo. så ska snart göra klart den. skojar inte att det är skämt det jag skiver. bara skiver massa skit. och jag suger verkligen på att skriva. och ämnet svenska överhuvudtaget. haar alltid gjort. kommer nog alltid göra med. men man klarar sig bra ändå. fast det är lite roligt att nästa uppgift vi ska göra handlar om bildning. typ allmänbildning och sånt. och jag är nog den minst allmänbildade männiksan som finns. på riktigt. men det är väl roligt antar jag.

Imon då har jag sovmorgon. det ska blir för najs. börjar tjugo i elva istället för tio över åtta på rosenfred som jag har gjort alla tisdagar innan. lite bättre. sen har jag bara två lektioner. okej en är tre timmar men ganksa chill ändå. vi gör stolar och bord i 3d. kan vara kul om man tycker det. efter skolan ska jag till stan med Lisa och fika och sen kanske jag ska köpa en kavajjjjj. får se om den finns kvar. var ett tag sen den kom in så kanske är slut. men hoppas inte det. nej nu är det 1 timma och 10 minuter. shiiiit.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback