Save your heart for someone who cares

2011-01-18 @ 16:40:37   isabelle


Det är verkligen inte fle med studiedag. sov till typ klockan tolv idag utan att vakna under natten så känner att ag är ganksa utvilad nu. så kankse inte är lika trött i skolan då. får hoppas det. nu sitter jag med min kaffemugg och dricker det och lyssnar på någon konstig musik som bror lyssnar på just nu. fett dålig. men i alla fall. tänka måla om mina naglar snart eller gå ner till stan och hämta min cykel och väska och sånt. är även i ett desperate behov av att köpa något. ingen aning vad men jag måste bara köpa något. typ kläder. hahahaha. får damp. vill ha något nytt och fint. måste gå ner och kolla. ah, ska göra det. fast det suger själv.... ska hitta någon. måste kolla lite vad som finns!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback