Ack, Sundbyberg

2011-01-19 @ 21:21:31   people

Åh denna affären var asgullig och asrolig. det var bara massa disneysaker och dom djuren var skit söta. men det bästa med den affären var när dom visa klipp från Camp rock 2 (<3) som jag förövrigt inte har sett än... det är illa.

Detta stället vi är på här var någon random pub. fast det roliga var att vi var där dagen efter med och han som jobbade där kom ihåg oss så han frågade om vi skulle ha samma som förra gången. tyckte serisöt det var lite pinsamt. hahaha. men ganksa kul att han kom ihåg oss!

Ah denna bilden är ju ganska tråkig kankse men här var vi i alla fall ibland. ganksa chillat.Ååh skojar inte att dessa var sjuke!! seriöst. asgoda var dom. det var någon club eller vad man ska säga någonstans. jag har ingen koll på ställerna alls men det var någonstans när en tunnelbana tror jag....

Detta var med asvärt!!! åååh det var så sjukt gott. blev lite sugen på en sån häromdagen. sån frozen yoghurt med olika toppingar på. det var sjukt.

Här ska vi la nåonstans antar jag. tror det var första dagen faktiskt. hade la inegn aning var vi var men vi hittade nog tillslut. lite jobbigt med trafiken men det fixade sig.

Mirrlo i Hyde Park skulle jag tro. också första dagen. vi gick där igenom närö vi skulle till oxfordstreet har jag för mig. det var så fint och höstigt i den parken när vi var där. och inte alls kallt faktiskt.Random skylt. nen men den var där och var fin.

Fett cool i camden.... heeeeeh. nej men där var aschill tycker jag. massa sånna ställen med ringar och sånt. och det luktade mat ÖVERALLT!!! asgott.

På hotellet med Jasminder. fett var det. såå där var lite blanade bilder från london! både mina och mirres bilder :)

hey. varit i skolan idag då. hade en lektion sen hade jag hål så då stack jag till drottningblanka och chillade lite! ganksa chillat asså. fick ju se bla bögen mm. fett najs. sen gick vi till espresso house och åt lite. sen hem till mirre och baka muffins. dom var asgoda tycker jag. kollade lite på Leila med, fett najs. hade lite mer i skolan så cyklade dit och sen hem. var hemma hos tina en stund innan med. inte länge alls för hon skulle åka och sola med hennes syster men det gjorde inget för jag skulle ändå plugga. har samhällsprov imon..... den orkar jag inte. men ska plugga lite till på det snart. har suttit och redigerat massa bilder från london. lite seg menmen. det är kul att kolla tillbaka på dom. det var för najs där asså! jasminder........

just det! hittade en parfym som jag förmodlogen ska köpa! d&g bla bla bla något. en trea är det i alla fall på den. jättefin. rosa med. ska köpa den när jag har sparat ihop lite. kul. ska snart läsa igenom samhällsskiten igen och sen typ göra mig i ornding och läsa i min bok. jag har fastnat lite. och samhällen kan jag plugga på imon efter idrotten för har ett hål där nu för religionen är slut. dett najs är det för jag gillade inte riktigt den läraren.
Puss

Kommentarer
Miranda:

ÅÅÅHH såå sjukt najs det vaaar!!! :D Looove jasminder och ALLT! Vi hann med fett mkt och äääägde förövrigt på allt!! Den parfymen va asnajs, sooo Isabelle 2011 XD hahaha

2011-01-19 @ 21:27:50
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback