Just look at the mess you've made

2011-01-18 @ 22:49:35   random


hey igen. nu har ag bakat mina muffinsar. dom var inte goda i början men sen blev dom goda när dom var kalla. det var typ vanliga muffins med chokladbitar i. inte fel. sen har jag la bara suttit vid datorn typ hela kvällen. lyssnat på samma låt om och om igen. Underdog med You me at six om någon undrar. den akustiska. ganksa fin sådär. har läst mitt horoskop med. lite spännande. ibland stämmer det faktiskt in ganksa bra. det är lite läskigt. men man får se. alla som är födda på samma dag och år kan ju inte precis ha samma liv... eller så. men nu skla jag nog gå och lägga mig. läsa lite i min bok. den på bilden om någon undar det med. såå intressant. nej men den är faktiskt asbra. sån bok man bara kan läsa för att. lite underhållning. elsas värld heter den i alla fall. första boken heter elsas mode. jag fick nyss reda på varför den heter elsas värld....

Imorgon börjar jag tidigt. haar en lektion och det är fysiklabb... det kan vara det tråkigaste. fast vi brukar inte vara så många där så det är ganksa chill. jag och mathilda äger ju som vanligt. sen har jag ett äckligt hål på två timmar. den är jobbig. men ska till stan tänkte jag och lämna ett par vantar och sen får jag se. kanske träffar mirre. men bara kanske. annars får jag kolla runt lite på stan och drömma att jag hade massa pengar. kanske gå och lukta på lite parfymer och sedan luktar man som en fortis. det är ganska kul. eller hemskt. okej vad jag babblar.
Puss

Kommentarer
isak:

fet blogg

2011-01-19 @ 17:10:02
OLIVIA - FOTOBLOGG:

men hallå din header äger!

2011-01-20 @ 13:02:35
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback