I don't wanna waste another minute here

2011-01-03 @ 17:37:05   people

nyårsafton.

nyårsdagen.

Lite bilder från nyårshelgen dåååå. fett snygga är alla måste jag säga.

jag har ju inte riktigt varit så aktiv på bloggen dom senaste dagarna. men på nyårsafton var jag hemma hos linn först för att fixa till oss och göra fördrinken som blev våran uppgift... vi failade kan man säga. ganska mkt. eller vi tyckte det i alla fall. dom andra tyckte typ den var god men uch, fett äcklig. hahahaha. aja. god mat fick vi i alla fall! det var najs. vi var hos elin sedan alltså. rikigt trevligt var det. sen vid tolvslaget gick vi ner till fästingen och kolla fyrvärkerier. inte kul. bara kallt. chillade la lite och så. var hemma hos david med lire folk sen. mirre sov hos mig sen.

dagen efter gick jag och mirre först till stan. var där lite och sen gick vi till donken. heeeeeeelt galet. aslångt ju och askallt. men då var vi värda donken mat. vi satt där och funderade på om vi skulle dra ut på kvällen bara för att. blev ganksa taggade så det blev så. cp ju. så var hemma hos norden först sen stack vi till oscars. träffade lite människor och så där med. trevligt.  igår gjorde jag typ inget på dagen. var med tina på kvällen. idag har ag jobbat och nu kollar jag film med mamma.
Puss

Kommentarer
shiiiit:

Så jävla fett! galnaste va ju typ zi på nyårsafton XD tack för jag fick sova @ your place, pussss.

2011-01-03 @ 21:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback