Huvudet går bobobobombom

2011-01-14 @ 20:42:44   random


hey. nu sitter jag hemma och gör ingeting alls. var i skolan idag. ganska chill. hade typ en lektion för den sista slutade med att läraren gick ut ur klassrummet och kom i nte tillbaka för det var cp med en i min klass. fattade inte riktigt. menmen. stack till stan sen med mirre. kaffe och kaka på miggen. ganksa gott sådär. kolalde lite på stan. hem och hjälpa till med maten och nu sitter man här asmätt och mår illa nästan. haha. men gott var det. vill typ sova men vill ändå inte sitta hemma. det suger. menmen. kanske ska umgås med mina föräldrar eller nått. får se.

men imon blir det photoshoot med mirre om vädret tillåter det. hoppas inte på regn. sen fyller elin år idag så imon ska ag till henne och fira henne! ska bli askul! sen blir det la oscars skulle jag tro! hoppas bara allt fixar sig med. annars blir jag suris. nej skoja men får se.
Puss

Kommentarer
OLIVIA - FOTOBLOGG:

jävlar, hur fick du till "3D" effekten?:)

2011-01-15 @ 15:17:54
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback