You said you knew this was wrong but still worth dying for

2011-02-01 @ 22:52:37   isabelle


hej. idag är det tisdag och jag har inte gjort ett skit typ. jo men inget viktigt i alla fall. hade fysik lektion. skrev av det som stod på tavlan men när det väl är dax att jobba själv sitter man bara där och väntar tills vi slutar. som idag. ja. då gick jag och sibel hem till henne och åt mackor och kollade på Gossip Girl. inte fel. det är nog en av dom bästa serierna. det finns en till. den kommer. hade multimediabajslektion sen med. jag kunde inte sitta hela lektionen så jag fick gå hem. ibland får man göra så. men det var bara en halv timma kvar typ av tre och en halv. ingen orkar sitta så länge.... kom hem och där satt ludvig o ch kollade på den bästa serien. oc. han har laddat hem alla säsonger. igen. åh. jag blev asglad. och nu med svenkundertext så man ska fatta allt med. asbra. ska nog ta dom till min dator så snart som möjligt. så ska jag kolla på det innan jag ska nana. vet inte hur många gånger jag har ett dom avsnitten....

Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer. jag och mamma la en ansiktsmask var. det var ganksa så najs. målade även mina naglar när jag väntade på att det skulle bli klart med masken. turkos om någon undrar det. ah ganksa fint. har också redigerat fler bilder på mirre. sen gjorde jag något ovanligt. gjorde typ fem olika styrkeövningar. jag skojar inte att jag kommer ha träningsvärk imorgon. det var inte ens mycket jag gjorde... men det är ju bra ändå. kanske ska göra det vare dag. då blir jag biff.

Imorgon har vi en lååång dag i bajsskolan. fysik, sen hål. då ska nog jag och linn göra våfflor. för vi är ganska coola. sen massa lektioner. ska kolla schemat sen. onsdag är det imorogn ja. haar lite att fixa då. på torsdag är det 150-dagars. måste fixa kläder och sånt. kan bli kul.
nu blev det en novell.
Puss

Kommentarer
Thilda(arg):

Bara för att du skriver en novell enda dagen behöver inte det betyda att du skippar att skriva resten av veckan... uppdatera nu din dumdum!

2011-02-06 @ 20:47:42
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback