You know it hurts so bad, just like I knew that it would

2011-02-17 @ 22:06:00   people

liten fika med linn i måndags.
Åh nu är det snart lov. har bara en lektion imorgon med. det är ganksa najs faktiskt. dock är den tre timmar. men det klarar jag. ska ta med lite kaffe med tror jag. mobbad tjej, men värt är det. jaja, efter skolan ska jag och Olivia ta oss ner till lassabacka. hon ska kolla lite på jobb och så och sen ska vi belöna oss sälva med donken tror jag. känner att det får vi äta imorgon. fredag och lov och allt. sen blir det nog amped i massor. vi ska klara hela spelet nu asså. eller i alla fall rankas lite mer. omöjligt för tillfället om man frågar mig. men vi ska klara det.

annars så har jag la inte gjort så mycket. kollat på high school musical och ätit chips med linn. chillade och hade mysigt. sen kaffe med Jina. mysigt det också. dock väldigt kallt när jag skulle hem. nu har jag nyss duschat och tänkte faktiskt sova typ nu. trött som man är. så det...
Puss

Kommentarer
Thilda the beeesthest:

haha jag tänkte att det var en bild innan 150 dagars men sen kom jag ju på att det vad det ju inte... ;D

nödvändig info som jag tänkte att du kunde använda dig av ifall du skulle vilja skriva en bok till Pepita på lovet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

2011-02-18 @ 15:38:57
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback