You know I'd do anything for you

2011-02-16 @ 16:43:51   isabelle

..............hahahahahahahha.
hey. åh nu är äntligen detta cpprovet klart. hade fysik B nationella prov idag. inte roligt kan jag ju säga. det var jättesvårt.... får la hoppas på det bästa att man klara det i alla fall. drack upp en hel termos med kaffe. så kunde la inte jättemycket. hahah. men det är najs. chillade med Olivia och Alice efter provet i hus ett. hade inget att gära. sen kom det fram att olivia slutade samtidigt som mig så vi cyklade fint hem till mig och gjorde kladdkaka och kollade på twilight. fint. cyklade snabbt till skolan (det var typ snö överallt med. tycker det ska försvinna nu. gjorde det fast nu kom den igen.) och hade lektion. skulle haft en till men tydligen hade vi inte den.... palla. menmen, kändes bra att gå på svenska då. var bara jag och tre till. nu ligger jag i min säng och lyssnar på deprimerande musik av någon anledning och bara chillar. tror jag ska göra detta hela dagen. ligger så bekvämt. men får la resa mig sen och plock upp på mitt äckliga rum.
Bajs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback