We don't sleep when the sun goes down

2011-02-12 @ 13:32:45   random

fett fult.
tja. igår var jag i skolan. hade två lektioner. satt i matsalen med linn i 1 timma och 40 minuter. ganksa gött faktiskt. efter skolan cyklade jag lite fint ner till stan och mötte bordern min. drack kaffe på blådörren och sen joinade julle med. gick runt lite på stan. dom var taskiga mot mig som vanligt.... nej jag skoja. men lite. köpte en foundation för mina sista pengar. gött det. hehe. sen var det bara jag och pappa hemma så vi åt lite mat och så och hade det mysigt sen kom tina. vi gick till felicia på typ förfest och sen stan. ville inte till oscars för det kostar pengar meeeeeeeen alla ville tydligen dit nu så vi fick gå dit ändå. det var kul. fett kallt sen bara. så svider det jättemycket på mitt ben nu med.

när jag kom hem igår var mina tår sådär vita som fingraran brukar bli när det är askallt. så jag fick sova med raggsockar. inte najs på morgonen bara när man dör av värme. okej, nu vet ag inte riktigt vad jag snckar om längre, men det är i alla fall jättefint väder ute så ska la göra mig i ording nu och så. måste städa på mtit rum med. det ser jätte hemskt ut. fast jag vill ha ostbågar med.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback