For those who have heart

2011-02-22 @ 21:21:56   people

1. olivia är ganska snygg. 2. glassen vi fick av gunnar. snällt tycker jag.
tja. då var det kanske ett litet tag sedan sist. men jag har inte haft så mycket tid. plus att jag blev sjuk i söndags typ så orkade inte skriva då. är fortfarande lite sjuk men det blir bättre tror jag. ska snart lägga mig tror jag. ska bara ta en stepsils först. inte för dom hälper så mycket men man får la hoppas. idag har jag i princip gjort samma sak som igår. leget i soffan så där hela dagen och kollat på tv. sovit ungefär varanat program. ätit alvedon och druckigt massa vatten. inte roligt att vara sjuk i alla fall. det är ganska sjukt hur mycket skit program det finns ändå.

jaja, vad har jag gjort mer under helgen. i fredags var jag med olivia. som man kan se på bilderna då. jag hade bara en lektion, sen satte jag mig i biblioteket och chillade och väntade på olivia. cyklade ner till donken och åt mat. där satt vi ett bra tag och sen blev vi bjudna på glass med. av en kille som jobbar där (vilket jag med gör). hahaha. lite kul. vi skulle varit hemma hos olivia och spelat amped och bara chillat på't i fredags men nej. så blev det inte. utan det blev fest typ. fett kul var det. tyckte synd om taxisaken men aah, lite kul. hahaha. olivia sov hos mig sen.

I lördags var det jobb för mig. började ganksa sent med så det var najs. cyklade hem och gjorde mig i ordning och massa så. stack till alice för att fixa mig. najsnajs. sen kom det lite mer folk. asnajs var det. hade verkligen askul. lite random saker men kul.

Söndags vaknade jag och var gaaanksa seg om man säger så. sen träffade jag mirre, köpte glass och cola och min feber började komma fram. inte kul. men det var mysigt. kände mig dock lite taskig som somande (inte första gången det händer). sorrrrry.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback