Tusen gånger om

2011-02-14 @ 19:07:16   people

tja. helgen har varit najs. i lördags städade jag massa på mitt rum och sen stack jag till olivia där jag, hon och alice gjorde oss i ordning och sen stack till lugnet på typ förfest. ganska chilllll. åkte sen till hajen typ på någon random fest. ingen vem det var faktiskt. men träffade lite folk som man inte träffat på länge. alltid kul. fett jobbigt att gå hem sen. tappade bort en på vägen men hoppas han kom hem säkert... haha. lite kul. på söndagen gick jag och mirre ner till stan och fikade lite. fett najs. tack mirrlo. hem sen och chilla och sen pluggade jag lite. ganska najs.

nu sitter jag med massa tröjor på mig och en filt och sockar och massa varma kläder. det är så sjukt kallt ute idag och även hemma hos mig. ganksa sjukt asså. det ät ungefär sjutton till arton grader i köket. jag har nu höjt mitt element så det i alla fall är varmt när man ska sova. annars idag hade jag bara en lektion idag på morgonen för sen hade jag körlektion. det gick bra antar jag. lite svårt. men det kommer nog. sen blev det fika/frukost med Linn på espresso house. lite så mys tycker jag. gick runt lite på stan och så med. provade lite kläder på gina. känner ju lite att jag behöver nya kläder. sen vill jag köpa en väska med. eller, två. en liten och en till vanlig typ. en på gina. asfin. jaja, kom hem sen då och gjorde lite mat och kollade på Mean Girls 2. inte alls lika bra som ettan. men den gick la att se. borde egentligen plugga nu men jag orkar verkligen inte. gjorde faktiskt det igår. lite dukigt. kanske ska plugga lite snart fast först ska jag kolla lite OC med broder.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback