Och säga gud vad du var söt när du var barn

2011-02-09 @ 19:22:54   random

tråkig bild men whatevaaaahh.
Nu har jag nyss kommit hem från en powerwalk med mirre. kändes bra asså. inte tränat på ett tag ju... hehe. men ska nog köpa träningskort snart. behöver det känner jag. måste få lite struktur i mitt liv. ska även börja göra mer saker till körkortet. typ teori och köra mer och massa sånt. måste göra mer på projektet med och sedan skriva ett cv. har redan jobb men vill ha ett annat när jag har tagit studenten. åh vill göra det nuuuuu. men innan idag var jag med mirre en stund. drack kaffe och lyssnade på musik (oskar linnros). dog igen. men nu ska jag göra mig lite te och kanske ta en macka. imon ska jag äääntligen färga håret. det behövs.
Puss

Kommentarer
Thilda the beeesthest:

Issa måste du verkligen fråga det????????:D:D:D

2011-02-09 @ 23:08:47
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback