Man måste dö några gånger innan man kan leva

2011-02-10 @ 18:35:40   isabelle

efterbliven jao.
tja. idag på idrotten hade vi zumba. jag sög. fast det var ganksa kul faktiskt och sjukt jobbigt. om man ansträngde sig. vilket jag gjorde ibland. fast nästa gång ska vi till simhallen...... bögigt. menmen. gjorde pancakes med Linnso på håltimman. sen var det brandövning med. lite roligt. nej skoja, sjukt kallt. åh just det. jag kom med i modevisningen! så ska vara en tjejs modell och visa upp hennes kläder den 28 april. ska bli askul. sen är tina och fanny med också, samma designer med. gott. men nu sitter jag här och har nyfärgat och nyklippt hår. mamma har gjort allt. även om hon inte tog något på håret typ så känns det ändå jättekort :( men det växer la ut snart får man hoppas. men nu ska jag tvätta av allt svart som är i mitt ansikte av sminket och sedan kanske köra mamma till coop och handla.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback