Jag faller

2011-02-28 @ 21:37:55   isabelle

eeeeeeeeeeeeeeh..
heyhey. nu får jag skynda mig att skriva för min dator dör snart och jag okrar inte resa på mig och hämta sladden. men. idag har jag haft körketion. gick ganksa bra skulle jag tro. sen stack jag till stan med mirrlo. alltså ingen skola idag. fett gött. gick runt på stan lite. köpte mig en väska. en brun sådan. ganksa fet. sen blev det lunch på miggen med. för gott. hem till mirre en stund och chilla. kaffe och lite så. gjorde scones på kvällen som kvällsmat med oboy. sjuukt. dock liiite mätt. nu sitter jag hemma och ska la sova. är jätte trött. så har jag sovmorgon imon med så om jag sover nu så får jag sova länge. det kan jag behöva. ska prova lite hur mina kläder passar sig till väskan bara.... mobbad. nejdå. sen pencilin. sen nana.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback