Update

2011-12-31 @ 08:44:04   allmänt

Hej du det var ju ett tag sen, sexhundra dagar men vem räknar precis och jag tänkte jag skulle höra av mig och säga att allt är fint! Nej men har varit väldigt dålig på att uppdatera men kan skylla på jobb, jobb och jobb, varit för trött för att sitta vid datorn, trött på det mesta faktiskt, varit med de fina folket, typ inte varit hemma mycket alls, festat (lite för mycket kanske? ne.) och ja, inte kunnat uppdatera helt enkelt. Men jag har en hel del bilder att lägga ut med!

Men imorgon är det nytt år, känns helt fucked up, men ändå najs. Fast detta året har ändå ägt, massa rolia saker. Tagit studenten, festival, chillat, jobbat mycket, varit på semester i grekland och massa roliga saker.

Idag blir det snart jobb för mig. Det är därför jag är uppe så tidigt, ska hinna med allt innan jag börjar. Sitter och äter frukost nu men ska snart packa ner alla mina grejer så jag kan åka iväg dirr till Thilda :D Ska bli riktigt kul idag alltså! Slutar dock jobba kolckan sju typ men skit samma!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback