Sadness is a blessing

2011-04-11 @ 18:28:15   people

tina.
hey. då var det måndag igen. var i skolan idag. hade bara en lektion med, asnajs. gick hem och åt frukost sen till stan med tina. espresso house och kolla stan. mysigt var det. hur fint väder som helst idag med! fett varmt var det när det inte blåste. dock ska det tycdligen regna imon... bajs ju. men funderar på att gå en liten promenad eller något sen. tänkte ut och springa men är verkligen astrött så orkar inte. men får se.

Imorgin har jag typ inga lektioner utan ska typ visa upp mitt projektarbete för tvåorna och ettorna på skolan för att dom ska få insperation till deras. tror faktiskt inte dom bryr sig ett skit om vad vi har gjort. haha. men slappt att slippa skolan... dock har jag ingen aning när jag ska vara där. men det löser sig. eller. sen måste jag göra mitt tal och sen träning! Lisa fyller år imon med :D Grattis! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback