Magic

2011-04-24 @ 19:55:33   isabelle


Påskafton igår då. blev inte som jag hade planerat men det var najs ändå. åt jättegod middag hemma hos carlsson-gustafsson. gottgottgott. asgod efterrätt med. gick sedan hem till fanny på förfest. satt där och hade trevligt. åkte in till stan sen. var där innan oscars öppnade och det var äckligt lång kö. helt sjukt. stod där i typ 30 minuter och efter att ha bytt kö fem gånger och typ inte kunnat andas för alla som knör och en vakt som typ slänger iväg mig och säger att jag står fel. fick damp. hittade jacob och då stack vi på fest där olivia och coola människor var. najs! sen stan igen vid ett tiden. träffade massa roliga männsikor på cheers! lätt värt det. sen efterfest. sprang hem här klockan halv 6 på morgonen.... hehe.

vaknade idag då. fett trött. men det fick jag koppla bort! upp och jobba skulle jag. men det gick faktisikt bra. fick ha kassan idag igen. inte mycket folk idag heller. ganska chill. tiden gick snabbt med. nu sitter jag med en kopp kaffe och funderar på vad jag ska hitta på idag!
Puss

Kommentarer
Thilda the beeesthest:

Issa, dåååååålig stil att inte blogga. hejdå

2011-05-01 @ 18:55:02
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback