Death is peacefull

2011-04-12 @ 22:54:46   isabelle

heheheeeeee...
Nu var klockan mycket igen. tiden bara rinner iväg. men var ju och tränade innan då. gick asbra faktiskt. fett trött blev jag efter steppen men då var det chill med bady balance efteråt! ser dock helt efterbliven ut på det passet, men skit samma. kom hem och duschade, gjorde lite te och en knäckemacka! gottisgottis. nu måste jag verkligen sätta fart med det här talet. kommer ju inte blir bra detta men ska verkligen försöka nu. fattar inte varför jag är så seg. orkar verkligen inte.

Men sen imon. om jag får göra talet. det kommer vara en sån lättnad. åh. kommer aldrig mer behöva göra ett tal i skolan! love it. har skola hela dagen imorgon då sen blir det box med lisa. treeevligt. imorgon ska även min klänning leveras till mig. den skickas nog imorgon så får den nog några dager efter. min studentklänning alltså! hoppas den är lagom. jobbigt annars. men jag har hittat en annan klänning också om det nu skulle vara så att denna inte passar! a, det var det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback