Born free

2011-04-03 @ 19:42:54   people

bild från några veckor sedan. palla att mirre har asbra väder i spaninen och vi har äckligt grått och fult....
hej. igår var det lördag dåva. började dagen med att jobba! sjukt stressigt var det men ganksa najs. sen hem och duscha och sånt. städa massa på mitt rum med. fint är det nu. cyklade ner till stan sen för att äta pizza med några girls! trevligttrevligt. blev abamätt också. lite jobbigt. efter pizzan gick jag bara några meter och sen var jag hemma hos olivia med henne och alice. försökte komma på vad vi skulle göra. men tillslut hamnade vi hos lomar en stund och hade lite förfest eller nått. sen blev vi luffiga och satte oss i typ en park på varsin gunga och chillade! och sen vidareeeee. fick sova hos olivia med. tack!

Idag då. var hemma hos olivia ett tag idag och degade. stack hem och fick mat och våfflor sen med. nu sitter jag på mttt rum och är helt cptrött och seg. känner gårdagen slår till nu.......... inte okej. nu måste jag plugga!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback