Don't you forget

2010-09-30 @ 20:44:07   allmänt

hey. fett seg dag asså. okej typ alla dagar är sega menmen. denna var seg. haha. bara massa långa lektioner fast det bästa var att bilden var inställd så slutade tidigare! provade en klänning på hm med linn, asfin var den men könner inte att jag behöver den rikigt. haha. gick till espresso house och tog en kaffe med Olivia med. mysigt var det. träffade thilda en stund med. hjälpte henne med presentköp typ. chillade lite och såååå. hem och äta och sen träffade jag linn ett tag med. trevligt det med. nu sitter jag och väntar på att min sega dator ska bli klar. det cpade igår... oväntat, nej. men hoppas det löser sig. tänkte lägga mig tidiagt idag så jag är pigg imon! skola som vanligt sen stan med linn och köpa present. hem och fixa lite sen dra till linn och fixa iorning oss och sen dra på fest! det ska bli rikigt kul :D
Puss

Kommentarer
thili the chili:

isssssa jag pallar inte min sån där sid grej.... kan jag inte bara ta bort den så den inte kan fucka upp mitt liv? :(:(:(:(:(:(:(:(

2010-10-03 @ 23:14:15
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback