You make this all go away

2010-10-06 @ 23:43:29   people


Ligga med datorn i sängen och asskön musik i öronen är seriöst det bästa när man är trött. för najs. nu har jag fixat photoshop cs5. ska bara fixa sån kod så jag kan ha det hela tiden och inte bara en månad... menmen. på hålet idag cyklade jag och thilda ner till stan och åt fruskot typ. kaffe och scones. sjuke. satt och chillade ett bra tag och sen tillbaka till skolan. slutade 4 idag som typ varje dag. har bara varit hemma och fixat med datorn typ. borde kanske ha pluggat matte... har matte d på fredag. men ska plugga imon tnkte jag. var på en liten promenad med tina innan med. började ju sjävklart regna så fick sitta i en busskur ett tag men det var mysigt. ah har gort lite ändrigra på bloggen med. ska göra finare någon dag här. måste ta mya bilder till en header. men nu är ag fett trött så ska sova snart. taggar redan gympa imon 8 på morgonen..............
Puss

Kommentarer
thili the chili:

ser allt att du har ändrat! Det finns tid i skolan att göra sånt trams ;)

2010-10-06 @ 23:48:29
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback