Jag kan inte skilja på

2010-10-06 @ 19:07:18   random


hey. detta inlägget skulle jag egentligen publicear igår men så blev det inte så. men aja. skola idag. den gick faktiskt ganksa snabbt idag. dock känns det som jag bara blir och mer sjuk för varje dag som går. det suger lite. men efter skolan cyklade jag till stan och mötte upp Jina. gick till blådörren och tog en kaffe. där satt vi länge och hade det trevligt. båda var lika förkylda så efter varje mening drog vi in så med näsan. lite kul var det. men där satt vi tills cafét stängde. när man kom ut sen var det askallt. men det var mysigt ändå. sen märkte jag också att mina stumpbyxor var ganska mycket sönder. en halva benet var ju hål i. måste ha kommit på blådörren. sen körde jag en liten omväg och hämtade mina ringar som jag hade förlagt mig. så nu har jag kollat gossip girl (får damp på den serien nu, allt är cp och vill bara fixa allt. hahaha) sen blev det också desperate housewives som började idag. mysigt med serier tycker jag. höstigt. imon hoppas jag på en fin dag. har en lektion och sen långt hål då jag och Thilda ska till EH! den är inte fel. så ska det vara sol med hoppas jag. fint ska det va.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback