Tänk vad man kan göra med en liten kniv

2010-10-27 @ 19:16:18   random

entershikari.
hej. igår var det skola, fick sluta lite tidgare... haha. stack ner till stan och mötte jina. hon hade hört något om typ en fikebuffé så var tvungan att kolla! det stämmde ju men asså det var ju kakor på burk och kaffe. eller det ingick en våffla med. men stället var ganksa skabbigt med... fett kul. så det blev espresso house. tydligen vet dom vad ag bruakr ha där? lite läskigt. stod och skulle välja så sa hon "en liten bryggkaffe va?" blev lite förvånad men det var la kul. haha. hon hade ju rätt! så satt där ett tag sen bara segade runt på stan till typ kvart över 6. mötte mirre så stack vi till lbs på spelning. lite småtrevligt sådär.

Idag hade ag sovmorgon. som vanligt på dom onsdagarna blev det stor fruksot och gossip girl. serri bästa. på den lektion fick jag inte mycket gjort. alla i min grupp var borta så fick sitta och chilla! chill. sen har la dagen bara gått på. har citerat a boy brushed red med linn via sms. vi är ganska bra på den låten. sen har jag pluggat massa nu på samhällskunskapen. har prov imon. tror jag kan det ganska bra. åh jag vill inte ut i detta vädret.......

imon fyller jag 18. galet.
Puss

Kommentarer
thili the chili:

Bajs :) Vi fick sluta tidigare i tisdags ja.... ;)

2010-10-28 @ 21:40:09
URL: http://thildaericson.blogg.se/
Lovjo:

åh, enter shikari!

2010-11-10 @ 13:52:28
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback