Jag tror att livet just har börjat och det blir vad man gör det till

2010-10-08 @ 23:36:38   natur


ey. prov idag då. ingen aning hur det gick faktiskt. men skrev typ på allt så g borde jag få i alla fall... hoppas det. haha. slutade efter provet så jag och linn gjorde pannkakor och sen köpte cheese rings! fett goda :D kollade vh1 och chillade. sen har jag inte gjort ett skit. eller lisa var här innan och drack te! mysigt var det. kollat på film med mor och far. nowhere boy. fett bra den! har velat se den ganksa länge med så det var najs. istter och letar upp låtar man kan lära sig på gitarr med. ganksa kul. fast just nu känenr ag för att gå ut för jag har inte varit ute på hela dagen... lite segt. menmen. imon blir nog annorlunda hoppas jag.
Puss

Kommentarer
Renie:

utrolig fint bilde :)

2010-10-09 @ 01:52:12
URL: http://www.reniee.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback