I just feel complete when you're by my side

2010-10-21 @ 22:39:04   people

foto: miranda. ser inte alls helt druged ut...
hey. okej det var sjukt längesen jag skrev men har inte haft lust att skriva typ. meb vad har jag gjort i dagarna. varit i skolan. chillat. kollat film. kollat äcklig inavelfilm. varit på stan. fikat. kaffe. spelat tv-spel. har varit ganska najs asså! ingen känsla och allt är fint! såååååå idag är det Mirandas födelsedag! :D:D GRATTIS!! ♥ sjukt hur länge vi har känt varandra. 18 år typ. galet. love ya biaatch. sen idag har jag varit på kalas hos min farfar. så mysigt så. nu ska jag snart sova så ag inte är så trött. kan sova nu med. känns bra.

Imon är det fredag. ska vara i skolan sen måste jag till stan och köpa stumpbyxor och hårspray. ska kolla lite presenter och sånt med! lite mysigt. sen får jag se vad jag gör. är ganska sugen på donken... hmm, kanske imon. fett gott. och fett gött att jag inte jobbar i helgen. sen lite kul på lördag :D najs.
Puss

Kommentarer
Miranda:

Love ya too bitch!<3

2010-10-21 @ 22:45:58
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback