Du är värd att dö för

2010-10-25 @ 23:19:32   isabelle

jag tog denna bilden av dig mirre. hoppas det gick bra. du fick ju ett inlägg :D
hey. har haft en rolig helg asså. fett najs att jag inte jobbade. gillar det. i fredags var jag i skolan och så. sen åkte jag, mamma, pappa och ludvig till ge-kås. hatar det stället asså. så sukt mkt folk och skit. så vi gjorde besöket snabbt bara. hahaha. men köpte lite saker. inget roligt typ. hårspray, tuggummi, choklad och lite sånt. kollade film med mamma sen på kvällen. gaaaaanaka chill!

I lördags gick jag upp tidigt och sen lunchade med Lisa på miggen! fett gott. ösregnade så tur att lisa hade bilen! hahaa. aschill. blev körd till oscar och chillade där ett tag. sen kalas hos Mirre! åh det är mysigt med klas tycker jag. Asgod mat och tårta som vi dock fick typ kasta i oss. hahaha. skulle på fest hos mirres klasskompis. det var najs. sen chillde vi lite hos oscar och så och sen stan. suger att jag är 17 år. kommer inte in på något ställe. hahaha. så gick hem med oscar ty poch sen kom det två boys till och somande där. så fyra människr i ett ganksa litet rum. haha. mys.

Söndag, vakande lite sleten. vi fyra gick upp och stack till stan direkt och åt pizza. sjuuuukt gott. sat där i serri lite mer än tre timmar. det var fett gött att chilla där. hahaha. spelade mario cart sen och chillade. stack hem och gick och la mig kvart i nio. fett najs.

Skola bajs idag och sen bokade jag körlektion :S läääääskigt. men det blir nog bra sen. chillade massa med Mirre sen med. gooooott. nu måste ag typ sovaaaaaaa. lite långt inlägg asså. menmen.
Puss

Kommentarer
OLIVIA - FOTOBLOGG:

okey vad ölänge sen jag va inne på din blogg:O

jäkla fin den är nu!!:D

Fin bild^^

2010-10-29 @ 17:32:31
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback