Det är tomma ord som fastnar för att jag låter dom va kvar

2010-10-07 @ 19:38:25   isabelle

hittade dess bilderna igår. inte alls fjortis...
hej. nu har jag tagit en paus från matten. har gjort det kankse lite många gånger men vet inte vad jag ska göra mer. allt är likadant. men nu är jag hungirg och det suger att plugga då så måste hitta något att äta. kanske en toast. eller något. i maten idag i skolan gjorde jag macka med ost på i micron. det var fint. och sjukt gott. och lite krillkrydda på, galet. måste göra det nästa torsdag med. annars sitter jag nu och är förkyld igen... har en klump i halsen med och det suger. får ta lite te också. det blir bra då tror jag. min bror spelar på "min" gitarr och sjunger. vill med kunna... ska lära mig. han kna lära mig tycker jag :D jah!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback