The death of me

2010-11-07 @ 15:57:06   isabelle

Mirre jag tog den av dig... hoppas du inte slår mig. fast jag har ju jasminder. men bilden är från after worken med coolingarna.
hey! det var ju ett liiitet  tag sendan jag skrev men n är jag hemma och allt. det har la hänt lite saker. fyllt 18 nu. vuxen. hehe. ne men det är fett najs faktiskt. så var på lite after work och så med Lisa, Mirre och Thilda på fredagen. myyycker trevligt måste jag säga. på lördagen var det speling, så tog massa bilder på ragdolls. var så fin med min sån tröja med! haha. sen gick vi till sakuras och nyfiket tyyyyp. tror jag.

På söndagen då åkte jag och Mirre till London :D det var sjuuuukt kul!! åh jasminder. har massa bilder, sla bara fixa photoshop igen så ska jag redigera dom bilderna. så kommer la det ut  här någon gång. åh vill till london igen! fett najs. kunde dock inte köpa såmycket för vi hade inget bagage men det gick bra ändå. älskar mina juicy tubes som vi köpte. fatt naaaajs. men kom hem i torsdags, ganksa seg resa hem asså. donken ringde på tåget, så skulle jobba dagen efter....

igår då. hade lite gäster hemma då Ludvig och pappa har fyllt år! sen stack jag icg mirre till Max och chillade lite och så. ma brotha var där med. sen stan. älskar verkligen sakuras. haha. hade verkligen askul igår! alla var så glada :D fatt najs.

Nu ska jag åka hem tina och få pannkakor (finns inga godare ön tinas pannkakor) och te! mysigt. måste övningsköra idag med.... aja.
Puss

Kommentarer
thili the chili:

Hahahahahha, "tror jag" från lördagen! den var nice :D

2010-11-09 @ 22:16:11
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback