I would die for you my love

2010-11-26 @ 16:28:06   isabelle


hey. igår var det 200-dagars! alltås 200 dagar till studenten. det var helt sjukt kul. var hos linn ganska tidigt och började göra oss iordning. temat var afrika. sjukt dåligt om du frågar mig. menmen. men mumie outfit lyckades jag få ihop i alla fall. köpte massa tyg som jag rev sönder och sen bara virade om mig själv. det tog aslång tid mem det blev asbra i början. sen senare under kvällen släppte det ganska mtk så fick gå och fixa hela tiden. hahah. men det blev bra. klassen var hemma hos linn förts innan vi stack till Oscars. askul var det. familjepizzan hemma hos linn kan ha varit det bästa. eller när Clara frågade mig hur ag skulle göra när jag skulle på toa. hade inte riktigt tänk påp det men det gick faktiskt väldigt bra :) men väl inne på Oscars så var det askul där med!! åh jag vill göra det igen. ah det var fett kul :D dock var det liiite kallt när vi skulle hem. min vantar är hos linn och det är en bit att gå från stan till mig. sen en till rolig sak var när jag skulle ta av mig kläderna. det tog med gaaaaanksa lång tid. och då ville jag bara sova. funderade först på att sova i alla tygbitar.

idag har jag feber och mår lite så där dåligt. hade lite feber igår men sket i det så fick la lida för det idag då. har inte gjort ett skit idag. sovit och chillat typ. så det ska vara. måste dock gå ner till stan och hämta mina saker och min cykel... den är jobbig. tror jag bara ska vila idag så ag blir frisk snart!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback