I hela mitt liv

2010-11-19 @ 14:50:11   people



Mirre und jag i London.
Jag har så sjukt ont i min axel!! får damp. typ sträckte mig i morse. lite fail men asså det gör fett ont. hoppas det går över sen. sitter nu och dricker kaffe och kollar på Håkan Hellström när han spelade på Peace and Love för några år sedan. asbra. fick tillbaka mitt fysikprov idag med. klarade det. blev glad. ska gå och duscha tönkte jag snart och sen ska jag vara med Tina! får se vad vi gör. altidngen ska vi chilla och äta glass eller så ska vi ut... tror jag vill chilla asså! orkar inte ut idag. haha. men vi får se :) kanske ska rita lite med sen. det är kul.
Puss

Kommentarer
PICTURES BY FELICIA KARLSTROM:

nu blev jag supersugen på att åka till london, är det fint där? har aldrig varit där faktiskt!

2010-11-22 @ 12:02:26
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
OLIVIA - FOTOBLOGG:

ah fin :)

2010-11-22 @ 17:50:16
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback