Here's to the friends that were alibis

2010-11-22 @ 13:19:33   isabelle


tjaaaa. ganksa najs att sluta halv elva idag. fick dock gå till skolan... men jag gick snabbt. gjorde typ int ett skit i skolan. eller jag och linn letade guldiga ägg på angry birds! hittade asmånga. najs. nu sitter jag hemma och har bara chillat på't. har tagit lite bilder och så. alla bilder är supernära bara för mitt objektiv är så. sen satte jag på mina closeupfilter på med så blev det ännu närmare! fint. så ska redigera lite såna bilder nu när jag har en kod till photoshop. måste nämligen hitta en ny kod varje gång jag ska anväda det.. lite konstigt. samma problem har min bror. kanske är något cp då.

kom på att jag har inte skrivit på hela helgen va. nej det stämmer. i fredags var jag med tina. åt massa glass, kollade film och sen spelade vi det där anden i glaset. asså jag hatar det. det var första gången jag gjorde det med. usch asså. det var asläskigt tycker jag. sen skulle jag gå ifrån håsten själv :S läskigt. i lördags sen vakande jag ganksa sent hehe. sen skulle vi till morfar och äta och ha det mysigt. hamnade se hos Max med bror och massa andra roliga människor. sen gick jag och felix till stan och hade roligt och träfafde massa andra. sen igår var det söndag. jag hjälpte mamma göra likör, jag övningskörde med pappa (ägde), åt mat, färgade håret och sen var jag med mirre lite! det var det.
Puss

Kommentarer
OLIVIA - FOTOBLOGG:

sv: yes i doo ;D det va gott;)

2010-11-22 @ 17:51:48
URL: http://olivialarssonfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback