Du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig

2010-11-14 @ 19:42:49   people

viktor i ragdooooooolls.
hey. jag är trött. dock sov jag typ 12 timmer i natt. utan att vakna med. fatt najs. men sitter och läser en bok som ska vara klar imon och jag har ganska mycket kvar om man säger så. men det ska nog gå fint. har även filmen på datorn så ska nog kolla på den! laddade även hem säsong två av svampbob! för bra. ska sitta och kolla på det en hel dag. seriöst. jaja. igår var det överraskningssak för linn! :D det vad jättemysigt. hon blev ganska chockad och hon blev glad. det var lite jobbigt där i fredags när hon anade något men det blev ju bra tillslut. stack ut sen men det var inte för roligt alltså. bara när thilda dansade med random guy. det var kul. hahahaa. i fredgas var ag på spelning med på Oscars! det var trevligt! träffade lite roliga människor med. alltid kul!

Imon är det måndag och det innebär sista svetslektionen! fatta hur skönt det är. undra om jag och linn får göra ett hus denna gången. vi är säkert inte redo att göra det än. haha. orkar inte att vi är så dåliga på det!!! nej, vi är ganska bra. sen måste jag plugga lite svenska med efter skolan. palaalalalala.
Puss

Kommentarer
Thiilda:

Kände mig hyfsat bra på bugg tills jag fick dansa med honom....

2010-11-14 @ 23:13:47
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback