Have you ever tried sleeping with a broken heart

2010-05-11 @ 11:29:10   random

pallar inte denna bilden. för fin.
nu har jag ääääntligen gjort klart detta äckliga provet. satt och pluggade hela dagen igår med linn typ. fick gjort ganksa mycket ändå. men själva provet kändes faktiskt riktigt bra! skrev på alla uppgifter vilket aldrig har hänt innan på ett fysik prov. haha. stack hem efter provet och eftersom pappa hade fixat min cykel igår så cyklade jagtill skolan men vad händer när jag ska hem, jo den har punka igen!!! cp ju. så det blir la att gå överallt i tre veckor till! jaja, det blir nog bra. nu ska jag chilla innan jag ska tillbaka till skolan och sen blir det basket!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback