Tear me apart from the inside out

2010-05-05 @ 17:41:21   isabelle

cooltjej.
hey. parkway drive var fööööör bra igår asså :D:D allaa banden var iofs bra eller ah såg inte första på grund av typ fel på biljetten!!! fick lite damp. ville ju se dom. stod insläpp 8 och kl 9 skulle första bandet vara på scen men första bandet hade spelat klart typ halv 9. så fail. men det gjorde inte så mkt. tog tåget till göteborg och chillade där med broder och några mer hos en! det var najs. sen kom pappa och hämtade mig efter spelningen :D

idag på morgonen var jag död. skojar inte. kunde verkligen inte gå upp. haha. kom ju hem sent men somnade typ inte förrän halv tre eller nått och var trött efter konserten med. men lyckades klara mig genom skoladagne utan att somna. var gaaaanska nära på sista lektione dock XD hahaha. men nu ska jag packa ner gitarren och sen dra till mirre och sen till gitarren!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback