Cuz hate is all the world has ever seen lately

2010-05-22 @ 17:45:31   natur


Det är helt sjukt vad här är varmt. är typ död just nu. kom hem för ett tag sen efter ha cyklat hur fort som helst och har ganksa mkt kläder på mig XD mitt eget fel iofs. menmen. igår var det fredag. skola, hem och chilla och kolla på film. sen kom mirre hit och sedan stack vi till apelviken! trevligt var det. sen hem till mig och kolla på film! samma film som jag såg innan på dagen XD men den var för bra!! snygg var han med. hehe. blev ganksa sent så mirre sov här.

vaknade idag. gjorde scones till frukost. gott. tog en morgonpromenad med. ganksa najs. har bara chillat sen typ. nu vet jag inte vad jag ska göra. vill vara ute nu när det är fint väder. hoppas det är fint nästa vecka på siesta med! har även damp på min mobil. den funkar fortfarande inte. skjut mig.
Puss

Kommentarer
victoria:

grymt snygg bild! :)

2010-05-24 @ 17:58:03
URL: http://knytaknutar.blogspot.com
Julia:

fin bild :)

2010-06-07 @ 20:22:18
URL: http://endagiapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback