I won't give up on you so don't give up on me

2010-03-30 @ 17:26:33   isabelle

cool_girl
asså får damp på min dator. skrev ett inlägg igår men datorn cpade så det blev inget med det. skrev även ett inlägg nu men det cpade så det försvann -.- palla det. men kom hem från skolan för ett tag sen. hade prov i flash. det gick skit. hahaha. nej men jag klarade nog första uppgiften i alla fall! haha. klarade även matte provet som jag hade för ett tag sen :D då blev jag glad.

måste bara säga att jag längtar till sommaren nu. helt sjulk. lov och lite värme! måste jobba in lite pengar så jag kan åka till peace&love vilket jag SKA. eller ah, jag måste göra det!!!! hade varit najs asså. sen får vi se om jag och mirre är voluntär arbetare på ett ställe! jag hoppas verkligen det. hade varit galet. sen kmmer lisa hem i sommar med :D:D:D DET är najs.
Puss

Kommentarer
miranda:

Hahaha, kan hända XD men du var fetfin i håret däär! :D:D <33

2010-03-30 @ 21:18:05
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback