Well it must be difficult, claiming to be the kings and queens

2010-03-23 @ 21:18:41   people


hej. full speckad dag idag asså. skola åtta till fyra sen hem och äta och rita klart serie tidningen med linn. vi blev nästan klara med alla konturer! bara färglägga allt och det ska jag göra själv det sista eftersom linn åker till lund imon. sen dirket när hon stack hem så började jag med fysiken. gjorde några tal men sen fattade jag inte mer. hahaha. så åt en fralla istället. gott var det. ska se om jag ska kolla på desperate housewives nu eller om jag ska spela in det och kolla en annan dag. borde plugga. och duscha och lägga mig i tid. haha. men nu ska jag chilla lite och kanske ränka en uppgift till.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback