As lost as I get I will find you

2010-03-22 @ 20:32:48   musik

klicka på bilden så kommer det en bra låt kan jag ju säga.
hellåå. just nu sitter jag och lyssnar på nine inch nails gaaanksa högt bara för det är så bra samtidigt som jag äter glass med oboy pulver och ritar på en serietidning till shakespeare projktet. kan göra massa saker samtidigt. anrras har jag varit i skolan, drog dit en och en halv timma innan vi började för att rita på serien då med. stannade även kvar i en halvtimma. shit vad jag är duktig. hahaha. sen följde bessi med mig hem så gjorde v slut på våffelsmeten som vi köpte förra veckan! för goda blev dom. jag tror seriöst att jag snart ska sova. jag är sjukt trött och jag börjar tidigt imon. eller kanske inte nu men i alla fall nio halv tio. får se om jag gör det då XD haha.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback