Snart finns det inga tårar kvar

2010-03-20 @ 01:13:07   people

måste ju bara säga att det är svårt att vara snyggare än mig här asså.
Kent var gaaaaaaalet bra igår asså!! rikitgt najs var det. varmt men bra. tog tåget upp med mirre och chillade lite innan konserten. köpte mig även tröja. en vanlig svart med röd text där det stod Kent. najs var den. kom hem typ hlav ett och gick och la mig direkt.

idag gick jag upp tidigt för att duscha och inte komma försent till det äckliga nationella matte provet som faktsikt gick ganksa bra. eller det kändes som det i alla fall. stack ner till stan sen för lunch och köpa present till tina med mirrli. stack till tina sen för att hjälpa henne med maten. hon hade tjejmiddag idag. trevligt trevligt var det!! maten böev ju god, jag hjälpte ju till så inte så konstigt. haha. sen stack vi ner till stan, vet inte varför. men nu ligger jag i min säng och ska sova nu. ska upp tidigt för jag och mamma ska till göteborg och shoppa imon!! :DD
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback