Everybody knows there's a party at the end of the world

2010-03-16 @ 14:28:52   people

Bessi är söt.
Nu sitter jag och dricker en typ kaffe latte. gjorde  den innan. haha. för god blev det! ska snart börja plugga matte. kan inte så mycket på och har prov på fredag och kan typ inte plugga något på torsdag så måste börja nu. höll på att somna idag på lektion XD hahaha. hatar det. en annan sak som hände idag elelr inte hände var att mina ögon inte började rinna när jag cyklade till skola :D asså mina ögon rinner bara jag går ut typ. igår gjorde dom innan jag gick ut... fail. nje men nu måste jag börja med matten!
Puss

Kommentarer
Besiana Mavraj:

haha, ah förfan! tror nog jag ska fråga din bror om jag kan få låna dom till nästa fezt ;)

2010-03-16 @ 18:18:00
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback