Why walk on water when we've got boats

2010-03-11 @ 21:45:15   allmänt

OKEJ vad det är najs att sluta tjugo över elva. hahaha. hade bara två lektioner. stack sen hem och chillade lite sen standen med mirrlo. gick runt och leta present bland annat. blev även lååååång fika på miggen. satt där i typ två och en halv timma. för najs. då var klockan typ sex så då stack vi hem och sen stack jag vidare till en innebandy match. tog ett tag för mig att komma dit men hittade tillslut. med liiiite hjälp av bessi. haha. nu sitter jag hemma och lyssnar på if it means a lot to you på repeat. älskar den. ska snart hoppa i i duschen och sen sova.

imon börjar jag tjugo i tolv så ska med mamma till stan innan. ska köpa present då med. sen skola och sen hem till bessi på tjejmiddag! najs. måste bara komma på något att ha på mig. blir väl det jag brukar ha, en svart klänning. nej men får se.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback