The good girls are home with broken hearts

2010-03-09 @ 23:47:02   natur


haaaaaaaalå. usch vad jag inte gillar denna dagen. eller tisdagar över huvudettaget faktiskt. 8-18, inte najs. men dagen gick ändå. blir alltid sjukt hungirg och får alltid ont i huvudet på tisdagar. kan bero på att jag inte äter så mkt i skolan och att vi sitter tre timmar framför en dator och gör typ inget alls! menmen, willys innan foto lektionen gjorde så jag mådde bättre! bäst är det. det var också sista fotolektione!!! naaaaaaaajs. fick mvg och allt. blev väldigt förvånad faktiskt men glad :D sen hem och chilla.

Imon är det entermässa i sparbankshallen. sitter med bessi och diskuterar hur vi ska göra imon med den mässa. blir nog att dra dit kl 9, köpa frallor och äta frukost hemma hos mig efteråt! myyyyyys. sen jag till skolan och sen på kvällen gitarr! måste träna. shit. hahaha. ska vara elit på denna låten asså. men nu ska jag sovaaaa.
Puss

Kommentarer
victoria:

snygg bild :D

2010-03-10 @ 17:32:18
URL: http://knytaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback