She collapsed with a flag in her hand

2010-03-15 @ 19:44:14   random

hahaha den översta blev lite liten och bränd.
hej. skrev nyss ett inlägg men det cpade så jag får börja om. var med bessi idag. började med att cykla till willys och köpa lite saker. sen hem till mig och göra våfflor! sjukt got asså. med vanlijvisp. galet. spelade även lite wii och tog kort. chillade med. sen då installerade vi cs på min dator men jag har ingan mus till min dator. eller jag vet inte var den är så det sög ju lite. måste hitta den asså!! men nu ska jag gå och göra mig lite te, min hals dödar mig.
Puss

Kommentarer
Thilda:

Okej vad det såg gott ut! ;D

2010-03-16 @ 17:03:32
URL: http://thildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback