Och när ljuset släcks så ska du vara min

2010-03-17 @ 22:27:58   random

en till gitarrbild. tråkigt. vill ha nya bildeeeeeer.
hej. nu sitter jag här och har nyss duschat. najs är det. målar mina naglar blåa med. fint ska det vara. bajsigt seg dag i dag asså. men var så duktig och pluggade matte på hålet vi hade! precis innan mattelektione med. men sen var det hem och äta och chilla lite. sen gitarr! riktigt kul idag faktiskt! och nu har jag bara chillat typ! skulle plugga lite mer matte men jag hann typ inte eller orkade inte. haha. lite lat. memen, ska snart gå och lägga mig och ladda min ipod. imon blir det matte plugg och sen keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent!!!! galet. tar tåget imon 15.34. gott.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback