It's so funny how, we see things so clear, when we have no time left to live

2010-03-13 @ 17:23:58   allmänt

hej. igår var det tjejmiddag/fest hos bessi. trevligt trevligt. sjukt god mat!! sen typ vid tio stack vi till någon random fest. det var ju inte jätte kul där jag ju säga. så vi stack ganaksa tidigt men det var najs! skulle ju upp ganksa tidigt med.

varit och jobbat idag. ganksa slappt faktiskt. men jag har sjukt ont i halsen och huvudet :( känns som jag kommer bli sjukt. och det vill jag inte. nu har jag duschat och sånt och ska göra mig i ordning. ska på kalas typ kl 6 så jag måste nog skynda mig lite. hahaha.
Puss

Kommentarer
KATTIS ♥:

sv: taaack ^^, ja den är superskön!!

2010-03-14 @ 18:59:47
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback